روز پنجم (دوشنبه )
دیوان عمل نامه

*دقت کنین من نوشتم کارهای خوب و بد از نظر من یعنی ممکنه در حقیقت اینجوری نباشه*

*(خوشحال میشم نظر بدین و بگین بهتره چه کارهای دیگه ای رو انجام بدم و بهتره چه کارایی رو انجام ندم چه کارایی که من فکر میکردم خوبه ، بده و چه کارهایی رو که من فکر میکردم بده ، خوبه )*

کارهای خوب از نظر من :
1-امروز هیچ کاری نکردم چون بعد این که امتحانمو دادم دقیقا 4 ساعت ونیم که تو مترو بودم بعدشم اومدم خونه   بعد اونم ناهار خوردم خوابیدم تا 1 شب خیلی خوابم میومد دو شب بود به خاطره امتحانام نخوابیده بودم فقط خوابیدم

1- یه کتاب جدید خریدم و برای اینکه تو مترو بیکار نباشم تا صفحه 50 رو خوندم تا اینجا که خوندم خیلی جالب بود اسم کتاب : حکایت دولت و فرزانگی (چون که بیکار نباشم و حداقل استفاده رو از اون زمان ببرم)

2-تو اتوبوس جامو دادم به یه پیرزن (چون که وظیفم بود )

کارهای بد از نظر من :

1-نق 3 (نتونستم )

6-به مامانم زنگ نزدم (وقت نکردم چون همش خواب بودم )

ارزیابی من از کارهای خودم :

به نظرم خیلی افتضاح بود ولی چاره ای نداشتم باید میخوابیدم در طول دو شبانه روز 4 ساعت خوابیده بودم اونم منی که انقدر تنبلم  ولی عوضش امتحانامو خوب دادم البته نه آز سیستم عاملو خوب ندادم وقتی استاد گقت وقت تمومه من تازه دیدم اونور برگه هم سوال داره بچه ها میگفتن قیافت تو اون لحظه دیدنی بود  ولی مبانی اینترنتم خیلی خوب بود 



نظرات شما عزیزان:

nima
ساعت23:11---12 دی 1391
ممنونم بم سرزدیمحدثه : خواهش

پسر بسيجي(راشد)
ساعت11:36---12 دی 1391
سلام

اول از هر چيز ممنون از حضورتون در وبلاگم و لينكتون ميكنم تا بتونم دوباره به وبلاگتون سر بزنم و نظر بدم و خوشحال ميشم شما هم لينك بفرماين

دوم : حرف زياده سعي ميكنم خلاصه به همه ي نكته هاي كه به زهنم اومده بنويسم

اينكه شروع كردين به تغيير در زندگي و رشد خيلي خوبه و خوبتر از همه اينكه در اين سن به چنين تفكري از زندگي رسيدين

خيلي از آدمايي كه ايم راهو رفتن مغرور شدن همچنان كه در دور ورم ميبينم اين نكته رو به خاطر بسپارين كه جز خدا هيچكس نميتونه بگه من از فلاني بهترم تا اون از من ممكنه يه فقيري كه تو بيرون ميخوابه بيشتر از مني كه تو خونمو درس ميخونم علم دارم و عبادت ميكنم اين حرفا پيش خدا جايگاهش بالاتر از من باشه (هر چند گاهي سخنراني هايي ميزارم تو وبلاگم كه خوبه آدم بشنوه )

و گفتين كتاب خوندنو به ذكر گفتن ترجيح ميدين يك ساعت تفكر بهتر از 70 سال عبادته اما به اين معني نيست كه تفكر كنيم ولي عبادت نكنيم ذكر جاي خودشو داره درسم جاي خودشو هيچكدوم نبايد به هم قاطي بشه

اينكه هر روزتونو ميسنجين كه ببينين امروز چيكارا كردين و آيا پيشرفت كردين يا پس رفت خيلي عاليه ميشه گفت شما مسلمان واقعي هستين (به روايت از امامان معصوم)

تا همينجا فكر ميكنم كافي باشه برا بار اولمه وبلاگتونو ميبينم خدايي نكرده صحبتهام موجب دلخوري نشده باشه انشالله دوست دارم در مورد شخصيت افراد تجزيه و تحليل كنم و از صفات خوبشون براي رشد خودم ستفاده كنم

التماس دعا
محدثه : سلام با اسم پسر بسیجی لینکتون کردم اما در مورد نظرتون خیلی خیلی خوشحالم که انقدر موشکافانه کارهای منو بررسی کردین و نظر دادین ولی من گفتم فکر کردنو به ذکرگفتن ترجیح میدم نه کتاب خوندنو اینا با هم خیلی فرق میکنه به نظر من ذکر گفتنم یه جور فکر کردنه اگه درست و اصولی انجام بشه و من اصلا ناراحت نمیشم اگه از من انتقاد کنین بر عکس فکر میکنم حتما برای اون فرد مهم بودم که فکر کرده تا اشکالات منو پیدا کنه بازم در مورد نظرتون بیشتر فکر میکنم ممنون به خاطر وقتی که گذاشتین ونظر دادین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دیوان عمل نامه و آدرس divaneamalname.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 41
بازدید کل : 16185
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1